2 Aralık 2009 Çarşamba

Annem'e




Bugün biricik annişimin doğum günüydü. Unuttuğumu sandı. Abim arayıp kutlamış, ben akşam ki sürpriz partiyi düşünerek unutmuş gibi davrandım. "Çok bozuldum ben sana unuttun sandım, zaten 6 ayı kaldı şu evde ama o çoktan bırakıp gitmiş beni diye düşündüm" dedi. Öyle üzüldüm ki... "Abin unutsa o kadar bozulmazdım ama sana daha bir hassasım ben şimdi" dedi birde üstüne.
Unutur muyum hiç? Mümkün mü? Beni ben yapan sensin. Hem annem hem babamsın sen. 9 senedir herşeyimsin, bazen kız kardeşim, bazen küçük yaramaz kız çocuğum , ama en çok ANNEM. Beni korumaya çalışan, hayatı öğrenmem için tecrübe etmeme göz yuman, korktuğumda yatağını kocaman kız olmama aldırmdan bana açan, hala bana "akşam yatmak bilmiyorsun sabah kalkmak bilmiyorsun" diyen, hafta sonları sabah 8de kahvaltıya çağıran (ki en favorim bu benim ) :) soğanı sarımsağı "kokmaz kokmaz ye vitamin onlar" diyerek bana yedirmeye çalışan, sigara içtiğim için kahrolan ama elinden sigarasını düşürmeyen, bir yeri ağrısa üzülmeyelim diye söylemeyen , cep telefonunu duymayan ben duymayınca merak eden, kocaman yüreğini benim ve abimin sevgisiyle ağzına kadar dolduran annemi nasıl unuturum ben?


2 yorum:

  1. Nice mutlu yıllara :):) keyifle hepbirlikte
    iyi ki doğmuş annen :)

    YanıtlaSil
  2. Sağlıklı mutlu nice yaşlara, tüm sevdikleriyle. Çook güzellikler paylaaşmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil